Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Rally Sprint στη Μαλάξα: Μάχες και απρόοπτα...


http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-more-article&article_id=19132&race_id=0 6/12/2010 1:52 μμ

Ταχύτεροι όλου του αγώνα οι νικητές στη μεγάλη κατηγορία, Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος.
Στα δίλιτρα επικράτησαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Μιχάλης Μπανταλάκης.
Νικητές στα 1600άρια οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης.
Με απρόοπτα και καθυστερήσεις, παρά την καλή οργάνωση, αλλά και δυνατές μάχες πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης, στη διαδρομή Άπτερα – Μαλάξα, την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου. Τον αγώνα διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων, με την υποστήριξη “Ford, YAMAHA & Chevrolet – ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ”.

Ο καιρός το πρωί της Κυριακής προβλημάτισε τους πάντες, αφού ήταν άστατος και ψιλόβρεχε. Στη συνέχεια έστρωσε, κάνοντας το χατίρι σε αγωνιζόμενους, οργανωτές αλλά και θεατές που δεν ήταν και λίγοι. Η εκκίνηση δόθηκε με μισή ώρα καθυστέρηση, αφού καθυστέρησε απροειδοποίητα να έρθει το όχημα της Πυροσβεστικής. Επίσης μεγάλη καθυστέρηση είχαμε και στο πρώτο σκέλος όταν «έσπασε» το μοτέρ του Peugeot 306 των αδελφών Κτιστάκη, ρίχνοντας λάδια στη διαδρομή και παρόλο που η επέμβαση της Λέσχης ήταν άμεση, η καθυστέρηση ήταν μεγάλη αφού τα λάδια ήταν πολλά. Στη μεγάλη κατηγορία έγινε η μάχη της ημέρας, αφού στο πρώτο σκέλος οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma GT ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Αλέκο Χαλκιαδάκη με Seat Ibiza Kit Car. Στο δεύτερο σκέλος όρμησαν και οι δύο, βελτίωσαν τους χρόνους τους και τελικά επικράτησαν για μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο στο σύνολο οι Παπαδοκωσταντακης – Κλαριδόπουλος. Πίσω τους στην 3η θέση τερμάτισαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza Sti. Άτυχοι στάθηκαν οι Μανόλης Αλεξάκης – Μανόλης Ξηράκης με Mitsubishi Lancer Evo6 που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα και οι Μάνος Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας με VW Golf Kit Car που είχαν μία έξοδο.

Στα δίλιτρα επικράτησαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Μιχάλης Μπανταλάκης με Ford Escort MK1, ακολούθησαν οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη με Honda Civic και στην 3η θέση τερμάτισε η πρωτοεμφανιζόμενη Κλάιρη Κεκάκη έχοντας δίπλα της τον Κώστα Κάππα και οδηγώντας μία BMW 320 E21. Άτυχοι στάθηκαν οι Άγγελος Σφίγγας – Μιχάλης Πατεράκης με Peugeot 106 Rallye που εγκατέλειψαν από μετάδοση και οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 από μηχανικό πρόβλημα.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία, αυτή των 1600ων κυβικών, επικράτησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye, ακολούθησαν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με ίδιο αυτοκίνητο και 3οι τερμάτισαν οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσάκη με Citroen Saxo VTS. Στη μάχη της 4ης θέσης επικράτησαν οι Βαγγέλης Συλιγαρδάκης – Νίκος Προβιδάκης με Citroen AX, αφήνοντας μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω τους Βαγγέλη Παρθενιάδη – Κώστα Χατζάκη με Citroen Saxo. Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης με «δανεικό» Toyota Corolla και 7οι τερμάτισαν οι Αντώνης Τζιάκης – Κώστας Ορφανουδάκης με Peugeot 106 Rallye, που όμως στο δεύτερο σκέλος είχαν ένα τετακέ χάνοντας πάνω από ένα λεπτό.

Στη μικρή κατηγορία αγωνίστηκαν μόλις δύο πληρώματα. Ταχύτεροι ήταν οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift Gti και ακολούθησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris. Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία “ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ” εξουσιοδοτημένος συνεργάτης των εταιρειών Ford, YAMAHA και CHEVROLET, στη Λεωφόρο Σούδας 249 στα Χανιά. Έτσι με το sprint της Α.Λ.Α. Χανίων ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης του 2010, ένας θεσμός που δεν ήταν και ότι καλύτερο, αφού σε επίπεδο συμμετοχών τα νούμερα ήταν μικρότερα από τις προηγούμενες χρονιές. Να ευχηθούμε το 2011 να είναι καλύτερα τα πράγματα._(Γιώργος Δαμανάκης)
Συνημμένα Αρχεία
περιγραφήόνοματύπος αρχείουμέγεθος (ΜΒ)
ΑποτελέσματαXronoiXLS0,17
Οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης επικράτησαν στη μικρή κατηγορία.
Για μια ανάσα 2οι στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και την άτυπη γενική, οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέκος Χαλκιαδάκης.
Επανεμφάνιση και 2η θέση στα δίλιτρα οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη.
2οι 1600άρηδες οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης, που αγώνα με τον αγώνα δείχνουν σημαντική βελτίωση.
Οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης ήταν 2οι στη μικρή κατηγορία, καταχτώντας ταυτόχρονα και τον τίτλο.
Τίτλο στη μεγάλη κατηγορία για το 2010 και 3η θέση στον αγώνα πέτυχαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης.
Οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσάκη τερμάτισαν 3οι στα 1600άρια.
«Βάπτισμα του πυρός» και 3η θέση στα δίλιτρα για την Κλαίρη Κεκάκη με τον Κώστα Κάππα.

Φέρινγκ στα μονοθέσια;






Μια πιθαή μορφή που ενδέχεται να έχει το φέρινγκ των μονοθεσίων εμπρός από το κεφάλι του οδηγού.
Mε πολύ μεγάλη επιφυλακτικότητα παρουσιάζουμε την ακόλουθη είδηση, η οποία παρουσιάστηκε στον ιταλικό Τύπο και αφορά τη μορφή των μελλοντικών μονοθεσίων.

Η είδηση ότι τα μελλοντικά μονοθέσια ενδέχεται να φέρουν φέρινγκ που θα προστατεύει το κεφάλι του οδηγού παρουσιάστηκε στην ιστοσελίδα έγκυρου ιταλικού περιοδικού για τη Formula 1 (Autosprint), χωρίς ωστόσο να αναφέρονται βάσιμες πηγές.

Σύμφωνα με το ιταλικό άρθρο, η FIA μελετάει τρόπους με τους οποίους θα καταφέρει να προστατεύσει το κεφάλι των οδηγών, έπειτα από το ατύχημα του Felipe Massa στην Ουγγαρία πέρυσι, όπου ένα κομμάτι ελατηρίου από την Brawn του Rubens Barrichello χτύπησε τον Βραζιλιάνο οδηγό της Ferrari στο κεφάλι, αλλά και το θανατηφόρο ατύχημα του Henry Surtees στο Brands Hatch, σε αγώνα Formula 2, όταν to κράνος του χτυπήθηκε από αποκολλημένο τροχό άλλου μονοθεσίου. Έπειτα από αυτά τα ατυχήματα, ο Bernie Ecclestone είχε δηλώσει ότι ανατέθηκε στον πρώην επικεφαλής του ιατρικού προσωπικού της FIA στα Grand Prix, τον δρ. Sid Watkins να μελετήσει τρόπους για να περιοριστεί η έκθεση του κεφαλιού των οδηγών σε πιθανούς κινδύνους. Το ατύχημα των Vitantonio Liuzzi και Michael Schumacher στο Αμπού Ντάμπι, όπου η Force India «αναρριχήθηκε» επάνω στη Mercedes του Γερμανού επανέφερε το ζήτημα στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με την αναφορά, η FIA μελετάει πολλές ιδέες, αλλά η πιο πιθανή να εφαρμοστεί είναι αυτή που παρουσιάζει με μια μονταρισμένη φωτογραφία το Autosprint, όπου η Ferrari του Fernando Alonso εμφανίζεται με ένα ογκώδες φέρινγκ εμπρός από το κεφάλι του οδηγού.

Πρόκειται για ένα φέρινγκ κατασκευασμένο από πλεξιγκλάς, το οποίο μπορεί να «αποκρούσει» έναν αποκολλημένο τροχό ή να αντέξει το βάρος ενός άλλου μονοθεσίου (τουλάχιστον 640 κιλά), χωρίς να παρεμποδίζει την ορατότητα του οδηγού. Στη μελέτη της λύσης αυτής θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη και οι αεροδυναμικές επιδράσεις που θα προκύψουν στη συμπεριφορά του αέρα που κατευθύνεται προς την πίσω αεροτομή και τον αεραγωγό του κινητήρα...
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=f1-news-article&article_id=19222&race_id=0

Πίστες (και Grand Prix;) του μέλλοντος

Τo GP της Ρώμης φέρεται να προχωράει κανονικά για την παρθενική του εμφάνιση στο πρωτάθλημα του 2013, ενώ η Ουκρανία θέλει να μπει στο χάρτη της F1. Ανάλογες προσπάθειες ίσως γίνουν επίσης στo Βιετνάμ, ενώ και στην Ταϊλάνδη… κάτι ψήνεται! 

Ο διοργανωτής του Grand Prix Ρώμης, Maurizio Flammini (πρώην οδηγός αγώνων που είχε φτάσει μέχρι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Formula 2 στα τέλη της δεκαετίας του ’70), προβλέπει ότι ο πρώτος αγώνας Formula 1 στους δρόμους της αιώνιας πόλης (στην περιοχή EUR) θα διεξαχθεί το 2013 και όχι το 2012 όπως εικαζόταν μέχρι στιγμής, καθώς δεν εγκρίθηκαν μέσα στη φετινή χρονιά τα ανάλογα σχέδια. Ο Flammini θα καταθέσει τις σχετικές αιτήσεις στις αρχές για έγκριση μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου και έπειτα, η διαδικασία θα απαιτήσει τουλάχιστον 60 ημέρες, σύμφωνα με τον Ιταλό. Ο Flammini ξεκαθάρισε επίσης ότι έχει υπογράψει προσύμφωνο με τον Bernie Ecclestone και όχι κανονικό συμβόλαιο, όπως είχε διαδοθεί: «Υπογράψαμε προκαταρκτική συμφωνία για τουλάχιστον δυο χρόνια. Ο Ecclestone μας βοηθάει, αλλά ανησυχεί για την καθυστέρηση. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 30 πίστες που πιέζουν. Εάν δε βιαστούμε ενδέχεται να χάσουμε αυτή την ευκαιρία. Τo circus της Formula 1 είναι έτοιμο να μας δεχθεί. Μίλησα πριν από λίγες μέρες με τον Bernie Ecclestone. Μου ζήτησε να προχωρήσω με το εγχείρημα. Όταν θα είμαστε έτοιμοι, θα κλείσουμε την τελική συμφωνία». Η συνολική επένδυση για τις εγκαταστάσεις που θα χρειαστεί να κατασκευαστούν (που περιλαμβάνει γήπεδα μπάσκετ, χόκεϊ και ράγκμπι) ανέρχεται στα 127 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα προέλθουν αποκλειστικά από ιδιώτες. Oι συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα αυτή τη στιγμή πραγματεύονται την διεξαγωγή του GP Ρώμης το μήνα Αύγουστο. Το Ιταλικό GP στη Monza διεξάγεται παραδοσιακά στις αρχές Σεπτεμβρίου. 

Η Ουκρανία αποτελεί την τελευταία προσθήκη στον κατάλογο των χωρών που θέλουν να φιλοξενήσουν Grand Prix της Formula 1, ανακοινώνοντας την κατασκευή πίστας προδιαγραφών Formula 1 κοντά στην πρωτεύουσα της χώρας, το Κίεβο. Το εγχείρημα, που θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία και άλλες εγκαταστάσεις αναψυχής, θα έχει συνολικό κόστος 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με την πίστα να έχει μήκος 5,2 χλμ. Ο επικεφαλής της τοπικής αυτοδιοίκησης, Anatoliy Prysiazhniuk, ανήγγειλε τα σχέδια: «Θα χτίσουμε μια διεθνή πίστα στις περιοχές της Polissia και του Ivankiv, ώστε να φιλοξενήσουμε διεθνείς αγώνες. Είδα το εγχείρημα και ειδήμονες από την Ευρώπη το αποτίμησαν. Το εγχείρημα σχεδιάστηκε από ένα άτομο στη Δανία, το οποίο κατασκεύασε τις πίστες στα (Ηνωμένα Αραβικά) Εμιράτα, στη Σιγκαπούρη και σε άλλες χώρες. Η πίστα θα πληροί όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις». Ο Prysiazhniuk ευελπιστεί η κατασκευή της πίστας να ξεκινήσει μέσα στο 2011, αν και δεν είναι σίγουρο ότι ο Ecclestone θα θέλει ένα Grand Prix στην Ουκρανία, δεδομένης της διεξαγωγής του GP Ρωσίας στο Sochi το 2014. 

Η κυβέρνηση του Βιετνάμ εξετάζει μια πρόταση να επενδύσει στην κατασκευή μιας πίστας προδιαγραφών Formula 1 στην πόλη Nha Trang. H πρόταση προέρχεται από τον Αυστριακό Hans Geist, τον άνθρωπο που μετέτρεψε το παλιό Osterreichring (GP στην F1: 1970-1987) στην πατρίδα του, στο σύγχρονο A1-Ring (GP στην F1: 1997-2003). O Geist εργάστηκε προσωρινά και στη δημιουργία της πίστας του Μπαχρέιν, ενώ τον τελευταίο καιρό ήταν από τους βασικούς παράγοντες στην κατασκευή της πίστας Moscow Raceway στη Ρωσία, η οποία δεν κατάφερε να εξασφαλίσει Grand Prix στη Formula 1 όπως σκόπευε και έχει καθυστερήσει σημαντικά να ολοκληρωθεί… Ο Geist ισχυρίζεται ότι το κόστος κατασκευής πίστας στο Βιετνάμ θα ανέλθει στα 150 εκατομμύρια δολάρια και θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια. Η Nha Trang διαθέτει μια μεγάλη εγκαταλειμμένη αεροπορική βάση, η οποία δεν είναι χρήσιμη πλέον, λόγω της αναβάθμισης του αεροδρομίου Cam Rahn, που απέχει μόλις 45 χλμ. Η Nha Trang, με τις πανέμορφες παραλίες της, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους τουρίστες που επισκέπτονται το Βιετνάμ. Ωστόσο, είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς ότι το εγχείρημα αυτό θα προχωρήσει, καθώς το μόνο που έχει κάνει ο υποψήφιος επενδυτής, είναι να συναντηθεί με τις σχετικές αρχές του Βιετνάμ, για να διαπιστώσει αν είναι εφικτό το σχέδιο. 

Οι πρώτοι ψίθυροι για τη διεξαγωγή ενός Grand Prix στην Ταϊλάνδη προέκυψαν τον Οκτώβριο, όταν ανέφερε το ενδεχόμενο ο Chalem Yoovidhya, o οποίος είναι γιος του Chaleo Yoovidhya, του πλουσιότερου ανθρώπου στη χώρα. Επιπλέον, ο Chaleo είναι μεγαλομέτοχος της Red Bull (49%) και μαζί με τον γιο του (2%) κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρίας, έναντι του 49% του Dietrich Mateschitz. O Chalem είναι αυτός που έφερε σε επαφή τον Mateschitz με τον πατέρα του. Ο Chalem είναι επίσης διανομέας της Ferrari στην Ταϊλάνδη, μέσω της Cavallino Motors. Στην εταιρία αυτή, ο Chalem συνεταιρίζεται με την οικογένεια Bhirombhakdi, στην οποία ανήκει η ζυθοποιία Singha, που έχει εμφανιστεί ως σπόνσορας στα μονοθέσια της Red Bull. 

Τέλος, στη Γαλλία, η καινούργια Υπουργός Αθλητισμού, Chantal Jouanno συναντήθηκε με εκπροσώπους της Γαλλικής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, FFSA (Federation Francaise du Sport Automobile), για να συζητήσει τις ενέργειες που μπορούν να δρομολογηθούν για την αναβίωση του Γαλλικού Grand Prix. Η Jouanno ανέφερε ότι μπορούν να επενδυθούν κρατικά κονδύλια για την κατασκευή μιας πίστας, αλλά η κυβέρνηση δε είναι διατεθειμένη να καταβάλει το ετήσιο ποσό που ζητάει η FOM για να φέρει τη Formula 1 σε οποιαδήποτε χώρα. Η συγκέντρωση αυτού του ποσού αποτελεί πολύ δύσκολο έργο ακόμα και για τον καλύτερο διοργανωτή, καθώς το κόστος είναι πολύ υψηλό. Στο παρελθόν, έχουν υπάρξει αρκετές προσπάθειες κατασκευής μιας πίστας στο Παρίσι, αλλά οι πολιτικοί έχουν αντιταθεί, επικαλούμενοι περιβαλλοντικά αίτια… 
Φ.Λ. 

Προσθήκη λεζάντας

Ο.Μ.Α.Ε. Εθνική Επιτροπή Αγώνων

Video: SBK, Phillip Island Αγώνας 1


O Biaggi νικητής

Απολαύστε τα παρακάτω βίντεο από τους χτεσινούς αγώνες στο Phillip Island, που άνοιξαν την αυλαία του Πρωταθλήματος SBK 2012.

Ραντεβού στον επόμενο αγώνα στην Imola, στις 30 Μαρτίου!
Πηγη:
MotoGP

Sykes: "Πετάω στα σύννεφα...!"

Απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοσή του

Ο Tom Sykes, με την παρουσία του και την απόδοσή του στον εναρκτήριο αγώνα του 2012 στα SBK, επιβεβαίωσε την ανοδική πορεία της Kawasaki. Ο Βρετανός ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από την pole position, έχασε όμως γρήγορα την την πρωτοπορία και τερμάτισε στην 4η θέση μετά από μάχη που έδωσε με τους Sylvain Guintoli και Marco Melandri.

Στον δεύτερο αγώνα, κατάφερε να ανέβει στον βάθρο, τερματίζοντας 3ος, μετά από μια δυνατή μάχη που έδωσε με τον Jonathan Rea.

"Στον πρώτο αγώνα έκανα ένα καλό ξεκίνημα... ήταν δύσκολος αγώνας, με τον αέρα να χτυπά εμένα και την μοτοσυκλέτα, αλλά για να είμαι ειλικρινής έπρεπε να χρησιμοποιήσω πιο πολύ το μυαλό μου και να μην παρασυρθώ σε τόσο έντονη μάχη", δήλωσε ο αναβάτης της Kawasaki

"Προσπαθούσα να διαχειριστώ το κενό πίσω, όμως η 4η θέση σε μια πίστα σαν και αυτή, χρησιμοποιώντας τα ίδια ελαστικά με τα παιδιά στο βάθρο, είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμάς. Δείχνει την πρόοδο που έκανε η Kawasaki μέσα στο χειμώνα. Το να κερδίσουμε το βάθρο στον τελευταίο γύρο, είναι πράγματι πολύ ικανοποιητικό και η μοτοσυκλέτα λειτουργούσε πολύ καλά στα χειμερινά τεστ, έτσι οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Έμειναν προσκολλημένοι στον στόχο".

"Στον δεύτερο αγώνα είχαμε ακόμη περισσότερο αέρα, αλλά ο αρχιμηχανικός και η ομάδα μου άλλαξαν την ζυγοστάθμιση της μοτοσυκλέτας και ισορροπήσαμε κάπως την κατάσταση. Σίγουρα φτάσαμε στα όρια, ωστόσο καταφέραμε να διατηρήσουμε ένα σταθερό ρυθμό μέχρι το τέλος. Είχα μια πολύ καλή μάχη με τον Max για κάνα δυο γύρους και σε λίγες στροφές. Έτσι το να ξεκινήσω στην pole position και να κατακτήσω την 3η και 4η θέση στους αγώνες... πετάω στα σύννεφα...! διότι αυτή η πίστα δεν ήταν ποτέ ευνοϊκή για εμάς στο παρελθόν".
Πηγη:
 MotoGP

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ RALLY SPRINT BRAXASI 30 3 2003


Αγώνες dragster Ηράκλειο 1991 με το Σηφακη Μανόλη στην ντουντούκα…..